Iets vergeten te bestellen of wil je de order annuleren?
Ben je iets vergeten? Of heb je je bestelling eigenlijk toch niet nodig? Neem dan direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze wellicht nog voor je wijzigen of annuleren.
Bestelling is al verzonden door Kabels.nl maar ik wil de bestelling annuleren
Is je pakketje al onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren wanneer deze wordt bezorgt. Geef aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.
Je hebt de bestelling al ontvangen maar je bent van gedachten veranderd?
Is het pakket al afgeleverd door PostNL? Dan kun je alleen nog de bestelling retourneren. De verzendkosten bij een retourzending zijn voor eigen rekening. Meld je retour aan via
https://www.kabels.nl/nl_nl/retouren/guest/login/
Zodra wij de retour zending hebben ontvangen gaan wij over naar het terugbetaling proces.