Klantenservice

 

Bezorgen en afhalen
Bezorgopties
Het is erg druk... wees voorbereid en bestel op tijd Wegens extreme drukte bij PostNL & DHL kan je bestelling langer onderweg zijn.  Hou hier rekening mee!   Bezorging tijdens de feestdagen  ...
Pakket niet ontvangen en overige vragen
Je verwacht een pakketje van Kabels.nl, maar deze is nog niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar maak je geen zorgen, meestal is er een reden voor de vertraging. Check onderstaande punten om meer inzicht te verkrijgen: Check de Track &...
Je adres wijzigen
Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het aan ons door. Verhuizing Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Kabels.nl-account. Wijzigen na bestelling...
Bekijk alles
Bestellen
Bestelling wijzigen of annuleren
Ben je iets vergeten? Of heb je je bestelling eigenlijk toch niet nodig? Neem dan direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct ...
Account aanmaken
Maak een account aan. Dit kost je niets en levert je veel voordelen op. Waarom zou ik een account aanmaken? Je hoeft natuurlijk geen account aan te maken. Mocht je dit echter wel doen, profiteer je van aardig wat ...
Bestelling plaatsen
Bestellen bij Kabels.nl gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit 4 duidelijke stappen. Stap 1: Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje Ga naar het artikel dat je wilt bestellen en selecteer indien nodig de gewenste...
Bekijk alles
Betalen
Betaling mislukt of geweigerd
Is je iDEAL-betaling mislukt? Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar...
Facturen
Vind hier alles over jouw facturen Jouw factuur is je aankoopbewijs. De factuur versturen wij altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging, maar we bewaren hem ook in jouw online account zodat je deze altijd gemakkelijk kunt raadplegen. Facturen...
Terugbetalingen & overige vragen
Geen zorgen, we betalen je natuurlijk netjes terug als je recht op geld terug hebt.  Hoe betalen we je terug? Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op ...
Betaalmogelijkheden
Betalen zoals jij dat het liefst doet: iDEAL Apple Pay Creditcard Achteraf betalen via Afterpay PayPal Sofort Banking Overboeking Bancontact/Mister Cash   Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW. 1. iDEAL iDEAL is...
Bekijk alles
Veiligheid en privacy
Bescherming persoonsgegevens
Privacy- en cookieverklaring Kabels.nl 1 november 2018 Via onze webwinkel worden privacygevoelige gegevens oftewel persoonsgegevens verwerkt. Kabels.nl acht een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens...
Algemene voorwaarden Kabels.nl
Algemene Voorwaarden Kabels.nl Kabels.nl hanteert de algemene voorwaarden van Thuiswinkel.org   Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (hierna: Thuiswinkel.org) zijn tot stand gekomen in overleg met...
Cookies
Voor een bezoek aan onze website is het accepteren van cookies niet verplicht. Wij willen je er echter wel op wijzen dat het gebruik van de functie “winkelmandje” en het bestellen van producten alleen mogelijk is wanneer cookies worden geaccepteerd. ...
Veilige betaalomgeving
Kabels.nl maakt gebruik van een beveiligde internetbeveiliging zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Dan krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Via SSL worden je transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Om...
Bekijk alles
Klantenservice
Professioneel advies
Kabels.nl doet er alles aan om jou met veel plezier te kunnen laten shoppen, kom je er even niet uit? Onze medewerkers zijn professionele vakmensen en zullen er alles aan doen om je te helpen. Mocht dit onverhoopt toch niet helemaal lukken dan zullen...
Contact
Wil je contact opnemen met Kabels.nl? We staan je graag te woord! Onze contactgegevens Bellen 046 - 42 690 08 Whatsappen 06 - 120 95 021 Mailen klantenservice@kabels.nl Zakelijk klantenservice@kabels.nl Adres hoofdkantoor...
Klachten
Sorry! We leveren graag kwaliteit, dus als je een klacht hebt, hebben we iets verkeerd gedaan. Lees hieronder wat je kunt doen als je een klacht hebt. Hoe nu verder? We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact...
Bereikbaarheid
Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, whatsapp en e-mail tijdens de volgende openingstijden: Openingstijden klantenservice Maandag 09.00 - 17.00 uur Dinsdag 09...
Actuele storingen
Wij doen altijd ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Helaas gaat er soms wel eens iets verkeerd. Op deze pagina zie je actuele storingen en problemen. GEEN ACTUELE STORINGEN
Bekijk alles
Retourneren en ruilen
Garanties
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie...
Je product retourneren
Niet goed, geld terug! Kabels.nl vind het net zo vervelend als jou wanneer je een product ontvangt welke toch niet aan je wensen voldoet of niet functioneert zoals je zou willen. Meld je retour eenvoudig bij ons aan via ...
Status van je retour
We houden je graag op de hoogte. Niet alleen bij een bestelling, maar zeker ook bij een retour. Via Mijn Retouren kun je inzien wanneer jouw pakket in ons magazijn ontvangen is en wat we voor je gaan doen. In de meeste...
Bekijk alles

 

© 2025 - Kabels.nl