Terugbetalingen & overige vragen

Geen zorgen, we betalen je natuurlijk netjes terug als je recht op geld terug hebt. 

Hoe betalen we je terug?

Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald.

Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je vriendelijk deze aan ons door te geven.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we proberen altijd je betaling binnen 3 werkdagen na herroeping te voldoen. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld (aankoopbedrag en eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending) terug hebt. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen normaliter binnen 3 werkdagen na herroeping. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

© 2025 - Kabels.nl